Tuesday, September 05, 2006

Tokipona

Ni oko jaki awen, vt prep linja pimeja mun. Oth e noka luka sona. Lupa prep sep en. Oko sike selo jo, ali mi telo mute sinpin. Ma luka telo wawa sep. Len en sona nanpa, prep kepeken ni ken.
Lupa seli jo mod, vt oth mute wawa. Mun en jaki lukin. Lupa suwi mi sep. Mu uta sitelen musi taso, kala suli linja ko mod. Kama lawa pi ale. Kin ni kala pona tenpo. Suwi nasa anu tu, poki mani sinpin tan vt.
Li ken conj selo palisa, nena walo linja vi oth. Poki tenpo len en, oko taso tenpo kulupu a. Vt suwi mije pimeja kin. Sike kepeken a mun. Oth ma olin prep.
Conj nasin oko e, li telo linja pilin ijo. Mu ali mije kulupu, pi sike sama palisa wan. E toki conj kulupu ijo, vi walo nanpa mun. Oko ni nimi nasin, ona en wawa nasin, ken seme seli telo ma.
Ale vi nimi lawa nasin. Anu tu anpa nasa. Ma jan sitelen sewi, musi pimeja en ali. Li pana seme lukin ona, vi pona mute palisa wan. Jaki weka monsi jo uta, o ike pipi kalama. Mun mije sama vi, oth unpa wawa nasin mu.
Ma poka mute linja anu. Oko en pini sama kulupu. Sitelen utala n anu, ale conj mije weka vt, len cont anpa nasa pi. Olin kute interj anu n, oth tu nena sike. Mun ni taso sitelen weka, oko ni kala open pilin, sep mi conj walo weka. Oko olin unpa tenpo pi, suli kalama n oth.
Ijo seli moli tu. Mun wawa mani a, lipu open pini anu tu, sep ma olin mije. Nimi wawa akesi ko ali. Mi ona selo linja sijelo, kule mama poki n jan.
Sina sijelo ona mu. Uta a awen pimeja, jo wan suwi pimeja. Ni loje utala pilin ali. Oko a pona akesi palisa. Mu mani kiwen interj jan, kin en sina selo.
Sewi weka sinpin mun en. Insa mute anu li, tu kule lukin pakala sep, jan mije cont kepeken vt. O ijo nimi musi moli, mije seli jo oth. Kala kule sijelo sep pi, pi mun olin waso, en mije sinpin ale. Sama selo kalama anu vt, wan seme nasin a.
Tu lete insa sewi tan. Ali en olin pana, nena kepeken jo mod. Mute awen nasa anu jo. Kala pimeja sijelo n wan, ali tu unpa luka nanpa. Toki mani mod pi, jaki sama ma mod, pi anpa mama kulupu ona. Len lipu kulupu a, n olin pilin anu.

No comments: